PFDK, Eskişehirspor maçında cezalı oyuncu oynattığı gerekçesiyle Bursaspor A2 takımını hükmen mağlup etti.
Bursaspor akademi sitesinden yapılan açıklamaya göre:Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) 30 Ocak 2014 tarih ve 56 sayılı toplantısında altyapımıza şok bir ceza çıktı. PFDK, A2 Takımımız'ın 27 Ocak 2014 tarihinde Eskişehirspor ile oynadığı A2 Ligi Klasman maçında cezalı futbolcu (Furkan Soyalp) oynattığı gerekçesiyle takımımıza 3-0 hükmen mağlubiyet, Furkan Soyalp'e 4 resmi müsabakadan men cezası ve A2 takımımızın teknik sorumlusu Turhan Şen'e 4 resmi müsabakada soyunma odasına ve yedek kulübesine giriş yasağı cezası kesti.
PFDK, 21 Kasım 2013 tarihinde yaptığı toplantıda Bursaspor'un 18 Kasım 2013 tarihinde Boluspor ile oynadığı maçta Furkan'ı müsabaka hakemine yönelik hakareti ve müsabaka sonrası müsabaka hakemine yönelik sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle 4 maç cezalandırmış ve cezanın infazının oyuncunun çift sarı karttan kırmızı görmesi nedeniyle oynamaması gereken ilk müsabakayı takiben başlatılmasına karar vermişti.
Bu kararın ardından A2 takımımız Eskişehirspor (25 Kasım 2013), Sakaryaspor (2 Aralık 2013), Tavşanlı Linyitspor (17 Aralık 2013) ve Bandırmaspor (24 Aralık 2013) karşılaşmalarına çıktı ve Furkan Soyalp bu müsabakalarda forma giymedi. Gözden kaçan bu hata sonucu karar gereği 1 maç cezası kalan Furkan'ın geçtiğimiz günkü Eskişehirspor maçında forması giymesi sonucu A2 takımımız böylesi bir cezaya çarptırıldı ve oyuncumuz, hocamız pek tabiî ki galibiyetle başladığımız klasman hedefimize yazık oldu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.01.31 11:59