Bursaspor ile Galatasaray arasında oynanan Süper Kupa mücadelesinde yeşil-beyazlı taraftarların neden olduuğu kötü ve çirkin tezahürattan dolayı Bursaspor kulübü PFDK'ya sevk edildi.
TFF resmi internet sitesinden yapılan açıklamada;
"BURSASPOR Kulübü'nün, 08.08.2015 tarihinde oynanan GALATASARAY A.Ş.-BURSASPOR Süper Kupa müsabakasındaki "saha olayları" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 52. maddesi uyarınca ve "çirkin ve kötü tezahüratı" nedeniyle Futbol Disiplin Talimatının 53. maddesi uyarınca PFDK'ya sevkine karar verilmiştir"denildi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2015.08.11 15:41