GAZİANTEPSPOR Yardımcı Antrenörü Tamer Tuna, kazanmak istedikleri maçtan bir puan aldıklarını söyledi.
TUNA: KAZANMAK İSTİYORDUK
Gaziantepspor Yardımcı Antrenörü Tamer Tuna, 0-0 biten karşılaşmanın galip gelmek isteyen iki takımın mücadelesi olduğunu ifade ederek, "Bugün çok kazanmak istedik. Ancak karşımızda iyi bir Bursaspor vardı ve onlar da kazanmak istedi. Maçın geneline bakıldığında iki disiplinli takımın mücadelesini gördük. Geride kalan 6 haftada 4 galibiyet, 1 mağlubiyet ve 1 beraberliğin hedeflerimiz adına çok önemli olduğunu söyleyebiliriz. Gaziantepspor'u küme düşmemeye oynayan takım olmaktan ziyade üst sıraya oynayan takımlar arasında olması adına başarı elde ettik" diye konuştu.
Tuna, teknik heyetin göreve devamına ilişkin kararın ise kulübün 12 Ocak tarihinde yapılacak olağanüstü kongre sürecinin ardından netlik kazanacağını kaydetti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2013.12.28 18:43