Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan, AK Parti Orhangazi İlçe Başkanı Mustafa Kaya ve Orhangazispor Başkanı Recep Alemdar, Özlüce Tesisleri'nde Bursaspor Yönetim kurulunu ziyaret etti.
Ziyarette Başkan Recep Bölükbaşı ve Yönetim Kurulu üyelerinden Nihat Akınoğlu, Kemal Kirevetözen, Alper Tunga Çevik ve Denetleme Kurulu Başkanı Kamuran Şakir hazır bulundu.
Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan yaptığı açıklamada Bursaspor'un önemli bir marka olduğunu söyledi.
Çağlayan şu açıklamayı yaptı; " Orhangazi'nin iyi dileklerini sizlere getirdik. Önemli bir görevi üstlendiniz. Size ve arkadaşlarınıza hayırlı olsun diliyoruz. Elbirliği ile bu zor görevin üstesinden geleceğinize inanıyoruz. Bizlerde göreve yeni geldik. Bursaspor önemli bir marka. Bu markayı daha da yukarılara taşıyacağınıza inanıyoruz" dedi.
Başkan Recep Bölükbaşı da yeni seçilen Orhangazi Belediye Başkanı Neşet Çağlayan'a hayırlı olsun dileklerinde bulundu. Başkanımız Bölükbaşı sözlerini şöyle sürdürdü; " Bizleri onurlandırdığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum. Sizlerde bizim gibi göreve yeni geldiniz. Orhangazi'ye en güzel hizmetleri yapacağınıza inanıyorum. Bursa'da çok güzel bir sinerji yakaladık. İnşallah bu sinerji sezon sonuna kadar devam eder. Görev kutsaldır. Bursaspor Başkanlığı ve yöneticiliği ulvi bir görev. Rekorla göreve geldik. Güzel hizmetler yapmak için geldik. İlçelerimiz ile birlikte güzel şeyler yapacağımıza inanıyorum" dedi.
Ziyaretin sonunda Çağlayan, Başkan Recep Bölükbaşı'na isminin yazılı olduğu 16 numaralı Orhangazispor forması, flaması ve el işi çini hediye etti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2014.06.13 18:16