Söz Bursalılarda programında, bu hafta Bursalı vatandaşlara, "Sizce evlilik nasıl bir şey?" sorusunu yönelttik. İşte aldığımız cevaplar...
SADİYE GÜRSOY / BURSADA BUGÜN
Kimi insanlar evliliği huzurlu bulsa da kimi insanın evliliğe pek sıcak bakmadığı görülüyor.
Biz de bu hafta Bursalı vatandaşlara "Sizce evlilik nasıl bir şey?" sorusunu yönelttik.
Bursalı vatandaşların cevapları ise işte Söz Bursalılarda...
Bu saatten sonra evliliğin güzel bir şey olmadığını söylen vatandaş, "Erkek kadını dinlemiyor, kadın ise erkeği dinlemiyor" dedi.
Hiç evlenmediğini söyleyen bir vatandaş taliplerine seslenip, "Kız çocuğumuz olsa iyi olurdu" dedi.
38 yıldır Evli olan vatandaş, "Onun için Romayı yakarım" dedi.
Vatandaşların cevaplarını sizlere yansıttık Peki sizin cevaplarınız nedir? Yorumlara bekliyoruz
Bursa Bölge, 2023.11.03 09:22