Enflasyonun artmasıyla birlikte vatandaşların aldığı maaş gün geçtikçe erimeye devam ediyor. Bursada Bugün ekibi olarak, Bursalı vatandaşlara ne kadar maaş aldıklarını sorduk. İşte aldığımız cevaplar...
MERVE DENİZ EKİCİ - YUSUF OSMAN İMAN / BURSADA BUGÜN
Her geçen gün gelen zamlar ve artan enflasyonla birlikte vatandaşın maaşı erimekte. Bursalılara ne kadar maaş aldıklarını ve maaşlarının yetip yetmediğini sorduk.
Bazı vatandaşlar maaşının yetmediğini belirtirken, kendi işini kuran vatandaşlar ise maaşlarının yettiğini fakat asgari ve emekli maaşlarının düşük olduğunu belirtti.
"NE KADAR ALIRSAN AL GEÇİNEMEZSİN"
Bir vatandaş, "100 milyar alsan da geçinemezsin, bu şartlarda nasıl geçineceksin? Buraya gel hiçbir şey harcamazsan 500 TL yol parasına veriyorsun zaten" şeklinde konuştu. Başka bir vatandaş ise, "Asgari ücret alıyorum. Nasıl geçinebilirsiniz ki? Ev kirası, faturalar, aşırı geliyor yani. Asgari ücretten fayda yok ki. Eve de 2-3 bin para kalıyor onunla da geçim sağlanamaz. Market alışverişi yapsak 3-4 binden aşağı olmuyor. Asgari ücret kalmıyor bile" açıklamalarıyla maaşının çoğunun kalmadığını belirtti.
"EVİM OLMASA GEÇİNEMEZDİM"
Ev sahibi olduğunu belirten bir vatandaş ise, "30-40 bin lira para kazanıyorum fakat evim olmasa geçinemezdim" açıklamalarında bulundu. Kendi işini yaptığını belirten başka bir vatandaş ise, "Ben 30-35 bin lira arası alıyorum. Kendi işimi yaptığım için geçinebiliyorum ve bana maaşım yetiyor" ifadelerini kullandı.
Bursa Bölge, 2024.07.18 16:51