Türkiye'de yerel seçimlere sayılı günler kaldı. Biz de Bursalı vatandaşlara, "Büyükşehir Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk. Vatandaşların çoğu trafik sorununa değinirken, metro istasyonlarında tuvalet bulunmamasının eksiklik olduğunu dile getirenler de oldu.
MAHMUT VURAL / BURSADA BUGÜN
Türkiye'de yerel seçimlere sayılı günler kaldı. Biz de Bursalı vatandaşlara, "Büyükşehir Belediye Başkanı siz olsaydınız ilk ne yapardınız?" diye sorduk.
Belediye başkanı olması durumunda ne yapacaklarına dair sorumuzu yanıtlayan vatandaşların ortak paydası Bursa'daki trafik sorunu oldu. Trafik sorununu çözmek için çözüm üretmenin yapacakları ilk iş olduğunu vurgulayanların yanı sıra farklı yanıtlar da geldi elbette.
Ulaşım sıkıntısını takip eden bir diğer konu da gençlerle ilgili desteğin çok fazla olmadığı yönünde.
"Parkların ve parkların güvenliğinin artırılmasına yönelik çalışma yapardım" diyenlerin yanında bir vatandaşın isteği de metro istasyonlarına yaşlıları düşünerek tuvalet yapılması gerektiği oldu.
Sokakta vatandaştan aldığımız cevaplar bu şekilde. Peki, sizler "Belediye Başkanı olsaydınız ilk ne yapardınız?"
Bursa Bölge, 2024.03.25 11:55