Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, elektrik ve doğalgaza yıl sonuna kadar zam yapılmayacağını duyurdu. Biz de Bursalı vatandaşlara sorduk, 'Yıl sonuna kadar elektrik ve doğalgaza zam yapılmayacak olması hakkında ne düşünüyorsunuz?'
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, elektrik ve doğalgaza yıl sonuna kadar zam yapılmayacağını duyurdu.
Bu gönderiyi Instagram'da görBiz de Bursalı vatandaşlara sorduk, 'Yıl sonuna kadar elektrik ve doğalgaza zam yapılmayacak olması hakkında ne düşünüyorsunuz?' Vatandaşların çoğunluğu yıl sonuna kadar zam beklediklerini dile getirdi.
Yapılan açıklamaya bir vatandaş, "Faturalarımız çok yüksek geliyor ne yaparız bilmiyorum. Hiç ümidim yok, gelir" şeklinde konuştu.
Başka bir vatandaş ise, "Gelebilir de gelmeyebilir de bilmiyoruz artık. Akşamdan yatıyoruz, sabahtan kalkıyoruz her şey değişmiş oluyor" diye belirtti.
Açıklamaya inanmadığını söyleyen vatandaş, "Bugüne kadar söylenen her şeyin tersi çıktı. O kişiler bu güveni yitirdi artık" dedi.
Bursa Bölge, 2024.10.12 15:35