Yıllardır Bursa'da yaşayan vatandaşlara sorduk, "Türkiye'nin önemli kış turizmi merkezlerinden biri olan Uludağ'a en son ne zaman çıktınız?"
HABER: CEREN SÜMBÜL / KAMERA: MERVE DENİZ EKİCİ
Havaların soğumasıyla kış tatilinin ve sporunun cazibe noktalarından biri olan Uludağ'da turizm kapıları yavaş yavaş açılmaya başlandı. Ekonomik sebeplerden ötürü uzun yıllardır tatil yapamadığını belirten Bursalı vatandaşlara sorduk, "Uludağ'a en son ne zaman çıktınız?"
Uzun zamandır Bursa'da yaşadığını belirten vatandaşların çoğu yıllardır Uludağ'a çıkmadığını dile getirdi. Vatandaşlar, gerek ulaşım gerekse ekonomik sebeplerden dolayı gitmediğini söyledi.
41 senedir Bursa'da yaşadığını dile getiren bir vatandaş en son 30 sene önce Uludağ'a gittiğini açıkladı.
Uludağ'a çok sık çıkmadığını belirten bir başka vatandaş ise, "Ülkenin durumu belli. Halk kendi ihtiyacını karşılayamıyor ki. Gezmek maalesef ikinci plan" şeklinde konuştu.
Bursa'nın önemli noktalarından biri olan Uludağ'a Türkiye'nin ve dünyanın dört bir yanından insanlar ziyarete gelirken, mesafesi merkezden 1-1.30 saat süren yere Bursalıların yıllardır gitmemesi dikkat çekti. Bu durum vatandaşın ekonomik ve ulaşım sorununu gözler önüne serdi.
Bursa Bölge, 2024.12.04 10:22