Hayatta cevaplanması bazı zor sorular vardır. Bu sorulardan birini Bursalılara sorduk. Son bir ay ömrünüz kaldığını öğrenseydiniz ne yapardınız?
HABER: MERVE DENİZ EKİCİ KAMERA: CEREN SÜMBÜL
Bazı sorular, hayata dair pek çok düşünmemize sebep oluyor. Bu sorulardan birini Bursalılara sorduk, 'Son bir ay ömrünüz kaldığını öğrenseydiniz ne yapardınız?'
Bir vatandaş, "Allah'a dua ederdim, bol bol gezerdim. Her yeri tüm dünyayı gezerdim. Türkiye'miz her yerden güzel, çok gezme fırsatı buldum" dedi.
Dünyada çok fazla sorun olduğunu belirten bir vatandaş, "Gülmeye, mutlu olmaya çalışırdım. Çünkü zaten çok fazla mutsuzluk var" açıklamalarında bulundu.
Ailesiyle olmak isteyeceğini belirten bir vatandaş ise, "Çocuklarımla vakit geçirirdim" şeklinde konuştu.
Bursa Bölge, 2024.12.06 17:22