Bursa İnegöl'de 2020 yılında kurulan elektrikli otomobil markası Amperino'nun son hali ortaya çıktı.
Bursa'nın İnegöl ilçesinde 2020 yılında mobilyacılar tarafından kurulan elektrikli otomobil markası Amperino'nun son görselleri paylaşıldı.
Bursada Bugün köşe yazarı Emre Özpeynirci, İnegöllü yerli otomobilin son halini sosyal medya hesabı üzerinden paylaştı.
Özpeynirci'nin paylaşımı şöyle;
"İnegöllü yerli otomobilin son hali.
2020 yılında İnegöl'de mobilyacılar tarafından kurulan elektrikli otomobil markası Amperino'nun 2025'te piyasaya sunmayı planladığı 3 kişilik ilk elektrikli mikro otomobilin tasarımını üniversite arkadaşım Sedat Öztürk üstlenmişti.
Sedat, geçtiğimiz günlerde aracın son görsellerini gönderdi. Projenin üretim sürecini tam bilmiyorum ama fiyat/performans iyi olursa, bence başarılı olur."
İnegöllü yerli otomobilin son hali‼️
2020 yılında İnegöl'de mobilyacılar tarafından kurulan elektrikli otomobil markası Amperino'nun 2025'te piyasaya sunmayı planladığı 3 kişilik ilk elektrikli mikro otomobilin tasarımını üniversite arkadaşım Sedat Öztürk üstlenmişti.
Sedat,... pic.twitter.com/fu1IwyFpaw
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Ekonomi, 2023.07.31 12:26