Bursa Büyükşehir Belediye Meclisi'nin ilk toplantısında alınan karar doğrultusunda 1 Mayıs 2024 tarihi itibarıyla suya yüzde 25 indirim yapılacağı açıklandı. Biz de Bursalılara, "Suya yapılan indirim hakkında ne düşünüyorsunuz?" diye sorduk.
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Yerel seçimler sonrası Bursa Büyükşehir Belediye Meclisi ilk toplantısını gerçekleştirdi. Meclis'te alınan karar doğrultusunda 1 Mayıs 2024 itibarıyla suya yüzde 25 indirim yapılacağına karar verildi. Biz de Bursalı vatandaşlara "Suya yapılan indirim hakkında ne düşünüyorsunuz?" diye sorduk.
Vatandaşların çoğu, alınan yüzde 25'lik indirim kararına olumlu tepki verdi. Bazı vatandaşlar, başka indirim kararlarının da alınması gerektiğini belirtirken, bazı vatandaşlar ise "Umarım devamı gelir, göstermelik değildir" açıklamalarıyla suya yapılan indirimi destekledi.
Peki siz, suya yapılan indirim hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bursa Bölge, 2024.04.22 10:19