Söz Bursalılarda programında bu hafta vatandaşlara, "9 günlük Kurban Bayramı tatili kararından memnun musunuz?" diye sorduk. İşte aldığımız cevaplar...
SİMLANUR İNCE / BURSADA BUGÜN
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, kabine toplantısının ardından yaptığı açıklamada Kurban Bayramı tatilinin 9 gün olacağını açıkladı. Biz de Bursalı vatandaşlara, "9 günlük Kurban Bayramı tatili kararından memnun musunuz?" diye sorduk. Kimi vatandaş, tatilden yararlanmayacağını ifade ederken kimisi de memnun olduğunu ve evde dinlenerek tatilini geçireceğini belirtti. Söz Bursalılarda...
"ÇALIŞMAYA İHTİYACIMIZ VARKEN SÜREKLİ TATİL OLMASI PEK HOŞUMA GİTMİYOR"
9 günlük bayram tatilinden memnun olmadığını belirten vatandaş, "Ben sürekli tatil olmasını pek sevmiyorum. Çalışmaya ihtiyacımız varken sürekli tatil pek hoşuma giden bir durum değil. Ama tabii ki insanların kendi tercihi, memnun olan da vardır. Ben işim gereği çalışacağım. Ulaşım sektöründe çalışıyorum. Tatile gitmek için şartlarımı zorlayacağım. Yine de gitmek isterim. 10 sene önce gittiğim tatillere şu an gitmem hayal oldu" ifadelerini kullandı.
"TATİLDEN FAYDALANAMAYACAĞIM, BİZE BAYRAM YOK"
9 günlük bayram tatilinden yararlanamayacağını söyleyen vatandaş, "Ben şoför olduğum için bayram tatilinden faydalanamayacağım. Bize bayram yok" diye konuştu.
"BOL BOL TATİL YAPACAĞIM"
9 günlük tatili doya doya yaşayacağını vurgulayan vatandaş, "Bol bol tatil yapacağım. Bayramda da kurbanı kesip Bodrum'a tatile gideceğim" dedi.
"MEMNUNUM, MEMLEKETİME GİDECEĞİM"
Kurban bayramı tatilinden memnun olduğunu belirten vatandaş, 9 günlük tatil boyunca kendi işi olduğu için çalışmayacağını ve memleketine giderek tatilini değerlendireceğini anlattı.
"BENİM İÇİN PEK BİR ŞEY FAR ETMİYOR, MEMUR OLANLAR DÜŞÜNSÜN"
İşçi olduğu için Kurban Bayramı tatilinden yararlanamayacağını ifade eden vatandaş, "Benim için pek bir şey fark etmiyor. Memur olanlar düşünsün" dedi.
"EKONOMİDEN DOLAYI TATİL PLANIM YOK"
9 günlük Kurban Bayramı tatilinin güzel bir karar olduğunu söyleyen vatandaş, "Tatil amaçlı değil ama dinlenme amaçlı olarak geçireceğim. Ekonomiden dolayı tatil planım yok. Tatil fiyatları çok yüksek. Alım gücü düşük. Çalışanlar için zor bir durum. Bu durumun düzeltilmesi gerektiğini düşünüyorum. Önceden her şey çok daha ucuzdu ama şu an her şey çok daha pahalı" ifadelerini kullandı.
Bursa Bölge, 2023.06.08 09:05