Bursa'nın Yıldırım ve Osmangazi ilçelerinde faaliyet gösteren muhtarlar, hünerlerini halı sahada sergiledi.
Bursa'nın merkez ilçelerinden olan Yıldırım ile Osmangazi'de görev yapan muhtarlar, halı sahada gerçekleştirilen dostluk maçında kozlarını paylaştı.
Mimar Sinan Halı Sahası'nda birbirinden renkli görüntülere sahne olan karşılaşmayı Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz da takip etti.
Mücadelenin ardından muhtarları tebrik eden Başkan Yılmaz, kendilerine baklava ikramında bulundu.
Muhtarlarla sahada ortak çalıştıklarını vurgulayan Oktay Yılmaz, "Kendilerini halı sahada da yalnız bırakmadık. Keyifli anlar yaşattıkları için hepsine teşekkür ediyorum" dedi.
Karşılaşma sonunda Osmangazi muhtarları, Yıldırımlı muhtarları 13-11'lik skorla mağlup etmeyi başardı. Mücadelenin rövanşı haftaya Osmangazi'de olacak.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Spor, 2019.10.25 16:58