Yıldırım Belediyesi, çevre kirliliğinin azaltılması ve geri dönüşümün teşvik edilmesi amacıyla ilçe genelinde çeşitli noktalara "Cam ve Ambalaj Atıkları" için özel konteynerler yerleştirdi.
Bursa, Yıldırım ilçesinde çevre bilincini artırmak ve geri dönüşümü teşvik etmek amacıyla "Cam ve Ambalaj Atıkları" toplama kampanyası başlatıldı.
Yıldırım Belediyesi, çevre kirliliğinin azaltılması ve geri dönüşümün teşvik edilmesi amacıyla ilçe genelinde çeşitli noktalara "Cam ve Ambalaj Atıkları" için özel konteynerler yerleştirdi.
Yıldırım'da, "Cam ve Ambalaj Atıkları" toplanıyor ve dönüşüme gidiyor. ♻️
Sizde atıklarınızı konteynerlarımıza atarak dönüşüme ortak olabilirsiniz. 👍🏻 pic.twitter.com/KEHOgbxIne
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.10.24 15:12