Bursa Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın, Belediye çalışanları ile bir araya geldi.
Yenişehir Belediye Başkanı Davut Aydın, belediye çalışanları ile bir araya geldi.
Aydın, görüşmenin ardından yaptığı paylaşımda;
"Biz büyük bir aileyiz.
Yenişehir'imizde vatandaşlarımız için birlikte hizmet ettiğimiz çalışma arkadaşlarımız bir araya geldik. Belediye olarak Yenişehir'imize hizmet için aldığımız kararların hayata geçmesinde çalışma arkadaşlarımızın rolü büyük. Ben tüm mesai arkadaşlarımından razıyım. Yeni dönemde de bu mukaddes görevi hep birlikte layıkıyla yerine getirmeye devam edeceğiz inşallah" ifadesinde bulundu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.03.22 17:23