Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, 1-7 Mayıs Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası'na ilişkin mesaj yayınladı.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, 1-7 Mayıs Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası'na ilişkin paylaşımda bulundu.
Vali'nin paylaşımı şöyle;
Trafikte güvenliği sağlamak hepimizin sorumluluğunda!
1-7 Mayıs Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası vesilesiyle vatandaşlarımızı trafik konusunda daha duyarlı davranmaya, karşılıklı saygı çerçevesinde kurallara riayet etmeye davet ediyor, güvenli ve kazasız günler diliyorum.
Trafikte güvenliği sağlamak hepimizin sorumluluğunda!
1-7 Mayıs Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası vesilesiyle vatandaşlarımızı trafik konusunda daha duyarlı davranmaya, karşılıklı saygı çerçevesinde kurallara riayet etmeye davet ediyor, güvenli ve kazasız günler diliyorum. pic.twitter.com/c1CkWUk0jm
Bursa Bölge, 2024.05.02 08:26