Bursa Valisi Mahmut Demirtaş İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldı.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldı.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş'ın sosyal medya paylaşımı ise şöyle;
İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık.
İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık. pic.twitter.com/AZTMUAwDKk
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) October 19, 2023
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.10.19 12:38