Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'a ziyarette bulundu.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'a ziyarette bulundu.
Vali Demirtaş sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında, "Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'a iade-i ziyarette bulunarak görevinde başarılar diledik" ifadelerini kullandı.
Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın'a iade-i ziyarette bulunarak görevinde başarılar diledik. pic.twitter.com/KlhU9RaYiA
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) June 12, 2024
Bursa Bölge, 2024.06.12 16:05