Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, şehrin güvenliğini sağlamak için görev başındaki kolluk kuvvetlerini ziyaret ederek yeni yılını kutladı.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Gemlik ilçesinde görev başındaki ekipleri ziyaret ederek yeni yılını kutladı.
Vali Demirtaş'ın paylaşımı şöyle, "Mesai mefhumu gözetmeksizin görev yapan, şehrimizin huzur ve asayişini sağlayan kolluk kuvvetimizin yeni yılını tebrik ettik.
Seyahat eden vatandaşlarımıza da selam verip hayırlı yıllar diledik."
📍Engürücük/Gemlik
Mesai mefhumu gözetmeksizin görev yapan, şehrimizin huzur ve asayişini sağlayan kolluk kuvvetimizin yeni yılını tebrik ettik. 🇹🇷
Seyahat eden vatandaşlarımıza da selam verip hayırlı yıllar diledik. pic.twitter.com/Dte1x56D4M
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.12.31 23:04