Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Danimarka'nın Ankara Büyükelçisi Danny Annan ile yaptığı görüşmeyi sosyal medya üzerinden paylaştı. Demirtaş, görüşmede iki ülke arasındaki ilişkileri değerlendirdiklerini ifade etti ve Annan ile beraberindeki heyete nazik ziyaretleri için teşekkür etti.
Demirtaş, görüşmede iki ülke arasındaki ilişkileri değerlendirdiklerini ifade etti ve Annan ile beraberindeki heyete nazik ziyaretleri için teşekkür etti.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş sosyal medyadan yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Danimarka Ankara Büyükelçisi Danny Annan ile iki ülke arasındaki ilişkileri değerlendirdik. Danny Annan ve beraberindeki heyete nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum".
Bursa Bölge, 2024.04.16 11:50