Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya başkanlığında düzenlenen toplantıya katıldı.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Bakan Yerlikaya başkanlığında düzenlenen toplantıya katıldı.
Vali Demirtaş, toplantıya dair paylaşımda bulundu. Demirtaş'ın paylaşımı şu şekilde;
"İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık."
İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya başkanlığında video konferans yöntemiyle gerçekleştirilen toplantıya katıldık. pic.twitter.com/okE39gWKBA
-- Mahmut Demirtaş (@mahmutdemirttas) February 22, 2024
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.02.22 20:34