Bursa Valisi Mahmut Demirtaş, Bursa'da acil çağrı hizmetlerinin verimliliğini artırmak amacıyla bir koordinasyon toplantısı düzenledi.
Toplantıda, Bursa'da acil çağrı hizmetleri sunan kurumlar arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi ve koordinasyonun artırılması ele alındı.
Bursa Valisi Mahmut Demirtaş sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Toplantısı'nı gerçekleştirdik. Acil çağrı hizmetleri veren kurumlar arasında iş birliğinin sağlanması ile acil çağrı hizmetlerinin verimli ve hızlı bir şekilde sunulması hakkında görüş alışverişinde bulunduk".
Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Toplantısı'nı gerçekleştirdik.
Acil çağrı hizmetleri veren kurumlar arasında iş birliğinin sağlanması ile acil çağrı hizmetlerinin verimli ve hızlı bir şekilde sunulması hakkında görüş alışverişinde bulunduk. pic.twitter.com/hwp4p9c3zV
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2024.02.09 10:40