Bursa Uludağ'da oteller bölgesinde oluşan moloz ve çöp yığını, doğayı kirletmeye devam ediyor.
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
Bursa Uludağ'da oteller bölgesinde bulunan alana bırakılan moloz ve çöp yığını, çevre sakinlerinin tepkisine neden oldu.
"KEPÇELERLE MOLOZ YIĞMAYA DEVAM EDİYORLAR"
Whatsapp ihbar hattımıza gelen bilgiye göre; Uludağ oteller bölgesinin etrafına çok sayıda çöp ve moloz dökülmekte. Çöp ve moloz yığınlarını otellerin döktüğünü iddia eden bir vatandaş, "Kepçelerle moloz yığmaya devam ediyorlar. Bu görüntülere sessiz kalınmamalı ve yasal işlem başlatılmalı" şeklinde konuştu. Vatandaş, Uludağ Alan Başkanlığı'nın duruma el atmasını beklediklerini belirtti.
Bursa Bölge, 2024.06.10 11:29