Bursa Sınav Koleji, 12. Geleneksel Bahar ve Spor Şenliği düzenledi.
Bursa Sınav Koleji, 12. Geleneksel Bahar ve Spor Şenliklerini Demirci Ana Kampüs'ünde gerçekleştirdi.
ŞENLİĞE YOĞUN İLGİ
Yapılan bahar şenliklerine veliler ve öğrenciler yoğun ilgi gösterdi. Şenlik, kortej yürüyüşü ile başladı. Yürüyüşün ardından İstiklal marşı okundu. Daha sonra öğrenciler, şenliğin tadını çıkardı.
ÖĞRENCİLER STANTLARI GEZDİ
Etkinliğe katılan veliler ve öğrenciler, okul bahçesine kurulan stantları gezme fırsatı buldu.
"HER YIL 25 BİN CİVARI VELİMİZLE KATILIYORUZ"
Bursa Sınav Koleji Müdürü Nedim Çalışkan, düzenlenen şenlikle her sene Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutladıkarını söyledi. Çalışkan, "Şenlikte Demirci Ana Kampüs'te tüm Sınav Koleji ailesi, Mudanya Üniversitesi ve Çocuk Üniversitesi velileriyle beraber pek çok etkinliği bir arada yapıyoruz. Uçurtma şenliğinden tutun 600 sporcunun katılmış olduğu bir etkinlikler gerçekleştiriyoruz. Her yıl 25 bin civarı velimizle katılıyoruz. Beden Eğitimi ve Kültür Sanat Ekibi ile birlikte düzenliyoruz. Destekçilerimize de teşekkür ediyoruz. Etkinlikleri düzenleyip bütün yılın yorgunluğunu hep birlikte eğlenerek, keyifli vakit geçirerek atıyoruz" diye konuştu.
Bursa Bölge, 2024.05.18 12:58