Son günlerde ülkede yaşanan gerilim tırmanmaya devam ediyor. Sokaklara çıkarak protesto eden vatandaşların sayı çoğalırken belediyeler önlem almaya başladı. Osmangazi Belediyesi, Türkiye Avusturya maçında kurulacak olan dev ekran etkinliğinin yaşanan olaylardan dolayı iptal edildiğini açıkladı.
Bursa Osmangazi Belediyesi Türkiye- Avusturya maçında kurulacak dev ekran etkinliğinin iptal edildiğini duyurdu.
Osmangazi Belediyesi, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
Ülkemizde yaşanan son gelişmelerden dolayı bu akşam yayınlamayı planladığımız Türkiye Avusturya maçı gösterimi alınan karar doğrultusunda iptal edilmiştir. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Bursa Bölge, 2024.07.02 14:01