Bursa'nın Orhangazi İlçesi Mahmudiye Mahallesi'nde 21 çilek üreticisine Bursa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Daire Başkanlığı tarafından toplam 105 bin adet çilek fidesi dağıtıldı.
Orhangazi'nin Mahmudiye Mahallesinde son yıllarda artan çilek üreticiliğine destek olmak için Bursa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Daire Başkanlığı tarafından çilek fidesi dağıtıldı.
Hasat döneminin devam ettiği Mahmudiye Mahallesi'ni ziyaret eden Kırsal Hizmetler Daire Başkanlığı ekipleri İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Gürkan Kabul ve Ziraat Odası Başkanı Hasan Cevizlidere ile birlikte Mahmudiye'de çilek üreticiliği yapan 21 üreticiye 5'er bin adet olmak üzere toplamda 105 bin adet çilek fidesi dağıtıldı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2017.11.02 15:46