Bursa'nın Orhangazi ilçesinde Süleyman Şah Anadolu Lisesi tarafından İstanbul'un Fethi'nin 571. yıl dönümü nedeniyle program düzenlendi. Orhangazi Kültür ve Gençlik Merkezi'nde büyük bir coşku ile gerçekleştirilen programda Anadolu Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü Öğretim üyelerinden Prof. Dr. Mehmet Topal İstanbul'un Fethi ile ilgili bir konferans verdi.
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Orhangazi'de kültür merkezinde İstanbul'un Fethi'nin 571. yl dönümü dolayısıyla düzenlenen programa Orhangazi Kaymakamı Zafer Karamehmetoğlu, Belediye Başkan Vekili Lütfi Bakırdan, İlçe Jandarma Komutanı Selim Kurtoğlu, Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sakarya, öğretmenler ve öğrenciler katıldı. Süleyman Şah Anadolu Lisesi öğrencilerinin hazırladığı şiir ve kompozisyon gösterileri, izleyicilerden büyük beğeni topladı.
Programda bir konferans veren Anadolu Üniversitesi edebiyat fakültesi tarih bölümü Öğretim üyelerinden Prof. Dr. Mehmet Topal, Fatih Sultan Mehmet'in genç yaşta gerçekleştirdiği bu büyük zaferi anlattı, 571 yıl önce Fatih Sultan Mehmet tarafından yapılan fetihiin önemine dikkat çekti.
Bursa Bölge, 2024.05.29 15:43