Türkiye'nin yeni yıldızlarının keşfedildiği "O Ses Türkiye" yarışmasının Bursalı yarı finalisti Tamer Gönüllü, Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'i makamında ziyaret etti.
Ulusal bir televizyon kanalında yayınlanarak Türkiye'de yeni ses yeteneklerinin keşfedildiği "O Ses Türkiye"de yarı finale yükselen Tamer Gönüllü Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'i makamında ziyaret etti. Gönüllü, Bursa sakinlerinin SMS yoluyla kendisine destek vermesini istedi.Başkan Bozbey, fantazi-pop müziği tarzında şarkılar söyleyerek programdaki jurinin beğenisini toplayan Tamer Gönüllü'yü başarısından dolayı tebrik etti. Bozbey Bursa halkının Gönüllü'yü yalnız bırakmayacağına inandığını kaydetti.
"O Ses Türkiye" yarışmasına Bursa'dan katılan Tamer Gönüllü, Bursalıların desteğiyle finalde iddialı olduğunu söyledi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2013.12.19 15:33