Bursa'nın Mudanya ilçesinde orman sahalarına atılan moloz, çöp ve kimyasal atıklar tepki çekiyor. Yaz aylarında yaşanabilecek kasıtlı yangın tehlikesine de dikkat çeken vatandaşlar, cezai yaptırımların artırılmasını talep ediyor.
ELİF BAYRIK / BURSADA BUGÜN
Bursa'nın Mudanya ilçesinde ormanlık alandaki görüntü pes dedirtti.
Yasadışı şekilde bırakılan moloz ve kimyasal atık olduğu düşünülen çöpler dikkatlerden kaçmadı.
ORMANLARIMIZ ÇÖPLÜĞE DÖNÜŞTÜ
Yasal döküm alanını kullanmak için ödeme yapmaktan kaçınan kamyoncular ve bölge sakinleri, her türlü çöp, moloz ve kimyasal atıklarını çevrede bulunan ormanlık alana döküyor.
"YAZIK DEĞİL Mİ?"
Özellikle ormana atılan kimyasal maddelerin canlılara fazlasıyla zarar verdiğini dile getiren bir vatandaş, "Gelen geçen çöpünü ormana atıp gidiyor. Yazık değil mi ormanlarımıza burada yaşayan canlılara? Bu atıkların ne olduğu ormana nasıl bir zarar verdiği bile belli değil. Ormanlarımız kıymetli iyi hale getirip koruma altına almamız gerekirken daha da kötü hala getiriyoruz" ifadelerini kullandı.
Ormanda görüntülenen ve kimyasal atık olduğu düşünülen şişelerin tam olarak ne olduğu bilinmiyor.
Bursa Bölge, 2024.02.27 10:21