Bursa'nın geçtiğimiz günlerde oluşturulan ve tartışmalara neden olan 'lale' motifli logosu, şehirdeki dolmuşların ardından şimdi de bir hastanede kullanıldı.
Bursa Duaçınar Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde gerçekleştirilen dizayn çalışmalarında Bursa'nın yeni logosuna yer verildi. Hastanenin kapılarına çizilen lale motifi dikkat çekti. Dizayn çalışmalarında, Bursa'nın logosundan etkilendiklerini belirten hastane yetkilileri, kapılara lale motifi işlediklerini açıkladı.
Bursa Valiliği tarafından yapılan yeni logo, şehrin bir çok kesimi tarafından eleştirilmişti. Bursa Kent Konseyi'nde konu ile ilgili gerçekleştirilen toplantıda da katılımcıların yüzde 95'i logonun yeniden düşünülmesi ve halka sorulması yönünde görüş bildirmişti. Lale motifinin Bursa'yı temsil etmediğini ifade eden Kent Konseyi Başkanı Semih Pala, yöneticilerin halkın görüşlerini dikkate almasını istemişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2014.12.26 10:10