Türkiye tarihindeki en büyük depremlerden biri olarak kayıtlara geçen Kahramanmaraş depreminde can kayıplarımız artarken, bölgedeki vatandaşlarımızın yaralarını sarabilmek, onların ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına ülkece harekete geçildi. Bursa da deprem bölgesi için seferber olup yardım ulaştırmaya başladı.
MEMET CAN YEŞİLBAŞ / BURSADA BUGÜN
Bursa'da birçok noktada yardımlar hızla toplanmaya başlanırken, Nilüfer Belediyesi de iki noktada yardımları toplamaya devam ediyor. Agora Çarşısı'nın karşısında bulunan Zabıta Müdürlüğü ve Nilüfer Belediyesi Alaaddin Bey Ek Hizmet Binası'nda toplanan yardımların hafta boyu devam etmesi bekleniyor. Bursa'da birçok noktada yardım toplanırken, bir başka yardım merkezi de Büyükşehir Belediye Stadyumu'nda oluşturuldu.
"SÜRESİZ BİR KAMPANYA AÇTIK"
Nilüfer Kent Konseyi Başkanı Neslihan Binbaş, "Nilüfer Kent Konseyi ve Nilüfer Belediyesi olarak bugün saat 10.00 itibariyle kriz masasından acil yardım kampanyası başlatmakla ilgili bir karar aldık. Daha önce de yardım kampanyaları yaptığımız için bugün de hızla ilerleyebildik süreçte. İnsanlar Nilüfer'de akın akın geliyor. Dayanışma için geliyorlar. Akşam saat 22.00'a kadar buradayız. Süresiz bir kampanya açtık. Tüm Nilüfer'den destek bekliyoruz" şeklinde konuştu.
"İKİ NOKTADA YARDIMLARIMIZI TOPLUYORUZ"
Nilüfer Kent Konseyi Genel Sekreteri Emre Karagöz, Nilüfer'deki Zabıta Müdürlüğü'nde toplanan yardımla alakalı bilgileri verdi. "Çok üzücü bir sabaha uyandık" diyen Karagöz, "Deprem gerçeğiyle yine karşı karşıya kaldık. Ama Bursa halkı olarak hemen harekete geçtik. Biz Nilüfer'de iki noktada ihtiyaçların karşılanması için yardımları topluyoruz. Buradaki gönüllü arkadaşlarımızın yardımıyla ihtiyaçları canla başla topluyoruz. Bu hafta içi her gün bu çalışmayı sürdürmeyi düşünüyoruz. Sabah saatlerinde başlattığımız çalışmalarımızda öğleden sonra yoğunluk oluştu ve çok güzel bir dayanışma var" ifadelerini kullandı.
"BU HEPİMİZİN GÖREVİ"
Bursalı vatandaş Ertuğ Sevinç de depremzedeler için yardım getirirken, "Bu hepimizin görevi" dedi. Sevinç, "Biz buraya yiyecek içecek, bebek maması, bebek bezi, pil getirdik. Havanın soğuk olmasıyla da kıyafetler aldık ve getirdik" şeklinde konuştu.
Bursa Bölge, 2023.02.06 16:53