Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem #NilüferdeİkinciYüzyılİçinTasarım yılı kapsamında yapılacak çalışmalarından bahsetti. Çalışma kapsamında Konak Mahallesi'ndeki eski Pancar Deposu cazibe merkezi haline getirilecek.
Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem, #NilüferdeİkinciYüzyılİçinTasarım yılı kapsamında Konak Mahallesi'ndeki eski Pancar Deposu cazibe merkezi haline getirilecek.
Erdem'in paylaşımı şöyle; "Bir depo düşünün, içi tıkabasa kültür/ sanat/ gastronomiyle dolacak, kısaca bir depo dolusu yaşam ve insan. Konak Mahallesi'ndeki eski Pancar Deposu Nilüfer'imize değer katan, kimliğini yansıtan önemli bir bellek. Bizler de bu belleği gelecek kuşaklara aktarmak için #NilüferdeİkinciYüzyılİçinTasarım yılı kapsamında ortak akılla bu alanı yeniden tasarlayarak kentimize kazandırmak ve cazibe merkezi haline getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz."
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.08.21 15:26