Nilüfer Belediyesi'nin Balat Mahallesi'nde inşa edilen Ek Hizmet Binasının açılışı gerçekleşti.
GÜLİN ÖZDEMİR - CANSU ÖZDEMİR / BURSADA BUGÜN
Nilüfer Belediyesi'nin Balat Mahallesinde inşa edilen Ek Hizmet Binası, Aile Sağlık Merkezi, Acil Servis İstasyonu düzenlenen törenle hizmete açıldı.
Açılışta, Balat Mahallesi muhtarının yaptığı konuşmanın ardından projeye katkı sunmuş olan hayırsever Osman Ergin, "Bu açılışa katkılarımız olduğu için sevinçliyiz. İnşallah güzel hizmetler verir burası" dedi.
Açılışa katılan Nilüfer Belediyesi eski Başkanı Mustafa Bozbey, "Böyle bir hizmete ihtiyaç vardı. Nilüfer Belediyesi giderek büyüyor ve güzel hizmetlere imza atıyor. Gülümseyen Nilüfer'i nasıl her yerde duyuyorsak bunun hizmetlerle karşılığının olduğunu biliyoruz. Biz bu hizmeti alkışlarız. Teşekkür ederim" diyerek düşüncelerini ifade etti.
İYİ Parti İl Başkanı Selçuk Türkoğlu ise, "Hayırseverimize teşekkür ederim. Nilüfer büyüyen ve gelişen bir ilçemiz. Hayırlara vesile olsun" ifadesinde bulundu.
Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem'in konuşmasından satır başları;
Aile sağlık merkezinin açılışını gerçekleştiriyoruz.
Sağlığın ne kadar önemli olduğunu hep birlikte burada öğrendik.
Bu hizmetlerin verilmesinden dolayı Ergin ailesine çok teşekkür ederim.
Bu ek binamızda kadın derneği muhtarlarımızın olduğu bir alan da olacak.
Muhtarımıza müjde!
Balat Atatürk Kent Ormanıyla ilgili yenileme çalışmalarımızı yapıyoruz. Orada daha iyi spor yapılabilecek bir iki dokunuşa ihtiyaç var. Onları gerçekleştireceğiz.
Pazar alanı yaratmak istiyoruz. Bir taraftan çocuklar için santraç alanı oluşturduk.
Balat Bursa'nın en çok tercih edilen mahallelerinden biri. Diğer mahallelere de bu hizmetlerin yayılarak devam etmesini diliyorum.
Hayırlı olsun.
Başkan Erdem konuşmasının ardından Osman Ergin'e teşekkür plaketi verdi.
Balat Mahalle Komitesi, Balat ve Ahmet Yesevi kadın derneklerinin Turgay Erdem'e teşekkür plaketi takdim etmesinin ardından açılış gerçekleşti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2022.01.18 11:07