Muharrem ayının gelmesiyle beraber Bursa'da belediyeler tarafından da aşure dağıtımları devam ediyor. Bu kapsamda Nilüfer Belediyesi, vatandaşlara aşure dağıtımı yaptı.
MERVE DENİZ EKİCİ - CEREN SÜMBÜL / BURSADA BUGÜN
Hicri takvime göre yılın ilk ayı olarak kabul edilen Muharrem ayında aşure kazanları kaynamaya başladı. Bursa'da belediyeler Muharrem ayının gelmesini kutlamak için 5 Ağustos'ta son bulacak Aşure Günü'ne özel çeşitli noktalarda aşure dağıtımı düzenlemeye devam ediyor.
Bu kapsamda Nilüfer Belediyesi, Halkevi önünde vatandaşlara aşure dağıttı. Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir, vatandaşlarla sohbet ederek aşure dağıtımı gerçekleştirdi.
VATANDAŞLARDAN AŞUREYE YOĞUN İLGİ
Yapılan aşure dağıtımına Nilüfer Belediye Başkanı Şadi Özdemir ve çok sayıda vatandaş katıldı. Aşure dağıtımı sırasında eline kepçeyi alan Başkan Özdemir, vatandaşlara aşure ikram etti.
Bursa Bölge, 2024.07.22 12:11