Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem ve beraberindekiler Yıldırım Belediyesi'ni ziyaret etti.
Başkan Oktay Yılmaz ve ekibiyle bir araya gelen Turgay Erdem, merkez ilçelerin etkileşimine vurgu yaptı. Turgay Erdem, "Merkez ilçelerde vatandaşlarımız günlük hayatlarında da, iş hayatlarında da sürekli iç içe. Bizde yerel yöneticiler olarak bu etkileşim içerisinde yer almalıyız. Bursa'ya hizmet için göreve geldik. Birbirimizden önemli katkılar alabiliriz. Bu tür etkileşimler önemli" şeklinde konuştu.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, "Bu tür birliktelikler çok önemli. Bu tür ziyaretler fikir alışverişi anlamında çok faydalı. Farklı bakışlar şehrin gelişimi açısından birer zenginliktir. Allah ülkemizin birliği ve bütünlüğünü daim etsin. Görevinizde başarılar dilerim" diye konuştu.
Ziyaret sonunda başkanlar günün anısına birbirlerine plaket ve hediye verdi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2019.10.15 15:00