Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Çevre ve İş Sağlığı Güvenliği Yönetim Sistemleri İç Denetim Ekibi ile öğle yemeğinde buluşarak yapılan çalışmaları ele aldı.
Nilüfer Belediyesi çalışanlarıyla gruplar halinde öğle yemeklerinde biraraya gelen Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey bu defa Çevre ve İş Sağlığı Güvenliği Yönetim Sistemleri İç Denetim Ekibi ile buluştu.
Halk Evi'ndeki Başkanlık makamında düzenlenen öğle yemeğine Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Adil Kayaoğlu da katıldı. İç denetim ekibini başarılı çalışmalarından dolayı kutlayan Başkan Mustafa Bozbey, "Birçok alanda yönetim sistemi uygulayan bir kurumuz. Performans değerlerinin iç denetime bağlı olarak da artacağını umuyoruz. Yönetim sistemlerini uyguluyoruz ama vatandaştan geri dönüş de önemli. Kurumsal yapının halkla bütünleşmesi de önemli. Bütün yönetim sistemleri bizim için çok önemli. Hepsini bütüncül çerçevede ele almak gerekir. Denetimler ve kriterler sonucu iyileşmeler olabilir ama bunun sürdürülebilir olması gerekir. Değerlendirici kişilerin de önceki yıllarla kıyaslama yaparak çalışma yapması gerekir. Sürdürülebilir bir iyileşme çok önemlidir. Başarılı çalışmalarınızdan dolayı kutluyorum" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2018.08.09 15:45