Bursa Multipl Skleroz (MS) Derneği, anneler gününde moral yemeği düzenledi.
Bursa Multipl Skleroz Derneği'nin geleneksel yemeğini bu sene anneler gününde düzenledi. Sağıroğlu Restoran'da gerçekleşen moral yemeğine çok sayıda üye katılım gösterdi. Hastalar ve hasta yakınları sohbet eşliğinde yemek yiyerek keyifli vakit geçirdiler.
"MORAL BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ"
Bursa MS Derneği Sekreteri Tolga Baktimur, "Derneğimiz Nöroloji anabilim dalı olan Ömer Faruk Turan hocamız tarafından kuruldu. Hedeflerimiz MS hastalarıyla bir arada olup moral motivasyon olmaz. Moral bizim için çok önemli, motivasyon çok önemli. Hocalarımızla bir arada da olmak bizi çok mutlu ediyor"
"AMACIMIZ FARKINDALIĞI ARTIRMAK"
Bursa MS Derneği Başkanı Ömer Faruk Turan, "Derneğimiz 1998 senesinde kuruldu. Giderek dernek üye sayımız artıyor. Amacımız MS hastalığı hakkında toplumu bilinçlendirmek, hastalarımıza yol gösterip maddi manevi yardımda ve ilaç yardımı gerçekleştirmek. Esas amacımız sosyalleşmektir. Anneler gününe denk getirdik. Hasta yakınlarına ve hastalarımıza yemek veriyoruz" açıklamalarında bulundu.
Bursa Bölge, 2024.05.12 16:17