Yüzyılın felaketinde yaralar, devlet-millet işbirliğiyle tam bir seferberlik halinde sarılıyor. Bu kapsamda Bursa'nın Keles ilçesinden deprem bölgesine 25 bin köy ekmeği gönderildi.
Seferberliğe Bursa Keles Belediyesi depremin İlk gününden itibaren yardım kampanyasına destek olmak için özellikle yardım toplama konusunda da örnek çalışma sergiliyor. Keles Belediyesi Başkanı Mehmet Keskin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi;
Bu millet çok büyük, hemde çok büyük.Sofranızdaki ekmeği paylaşırmısınız dedik, ağzındaki lokma boğazına düğümlendi, sofrandaki ekmeğini verdin ambardakini de bitirdin,42 mahalle evet evet 42 Mahalle şuan itibariyle 24 saat tir genciyle , yaşlısıyla ekmek seferberliğine girildi.5 Bin ekmek pişti, 20 Bin ekmek mayalandı pişecek, Yardımlarımız Gıda, giysi, yakacak, giyecek ve soba gibi yardımlarımız bazıları gönderdik,bazılarınıda gideriyoruz deyen Başkan Keskin emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.02.10 22:44