Bursa'nın Karacabey ilçesinde Devlet Hastanesi'ne yeni doktorlar tayin edildi.
Hastaneye 2 diş hekimi, 1 radyoloji uzmanı, 1 odyometri ve 1 eczacı tayin edildi.
Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Mehmet Petek, "Hastanemize yapılan tayinler bizi memnun etti.
Yeni personelimiz bu hafta itibariyle iş başı yaptı" dedi.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.04.07 13:36