Bursa Kanserle Savaş Derneği, 01-07 Nisan Ulusal Kanser Haftası kapsamında toplumda erken tanının önemini vurgulamak, erken teşhis için kanser taramalarına katılımın artmasını sağlamak ve farkındalık yaratmak adına iftar programı düzenledi.
HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
Düzenlenen programa kanser hastaları ve yakınları, Bursada Bugün Genel Yayın Yönetmeni Aysın Komitgan, Bursa Kent Konseyi başkanı Şevket Orhan özel davetli olarak katıldı.
İftar yemeği sonrası kısa bir konuşma gerçekleştiren Bursa Kanserle Savaş Derneği Başkanı Ümit Ecemiş, "Tanışma şeklimiz belki bir sağlık problemi, sağlık sorunu olsa da bu yolda güzel dostluklar, güzel arkadaşlıklar, kardeşlikler oluştu" dedi.
"HEPİMİZİN ENERJİSİYLE BU GÜNLERE GELDİK"
Ecemiş, "Bugün sevgili gönül dostumuz Bursada Bugün Genel Yayın Yönetmeni Aysın Komitgan, Bursa Kent Konseyi Başkanı Şevket Orhan yanımızda. Onlara çok teşekkür ediyorum. Bu yıl inşallah 50. yılını tamamlayacak bir sivil toplum kuruluşuyuz. Bunlar da sizlerin destekleriniz ve samimiyetiyle birlikte, hepimizin enerjisiyle bu günlere geldik" ifadelerini kullandı.
"BU YOLDA TAMAMEN GÖNÜLLÜLÜK ESASLI ÇALIŞMAKTAYIZ"
Ecemiş, "Biz bu yolda tamamen gönüllülük esasına dayalı olarak çalışmaktayız. Dernek olarak kurulduğumuz günden bugüne kadar ulaşabildiğimiz her noktaya gerek maddi, gerek manevi, gerekse bu süreçteki psikolojik, sosyolojik destekler sağlamaya çalıştık. Bunları da sanıyorum diğer gönül dostları sayesinde yapabiliyoruz" şeklinde konuştu.
Bursa Bölge, 2023.04.06 19:26