İnegöl ilçesinde, yeni belediye binası inşaatı için 220 bin lira ödül dağıtılacak proje yarışması yapılacak.
İnegöl Belediye Başkanı Alinur Aktaş, yazılı açıklamasında, İnegöl Devlet Hastanesinin eski yerine yapılması planlanan yeni belediye binası için yarışma düzenleyeceklerini bildirdi.
Yeni binayı 2018 yılında bitirmeyi planladıklarını belirten Aktaş, şunları kaydetti:
"Eski hastane alanı diye tabir edilen 22 bin metrekarelik alanda güzel eser meydana getireceğiz. Projenin ulusal yarışmayla belirleneceğini söylemiştik. Sadece belediye binası yapmıyoruz. Bazı ek üniteleri ile halkımıza hizmet binası yapıyoruz. Yeni belediye binamızda halka açık bir kreş olacak. Biri marka restoran ve biri de marka kafeterya olmak üzere iki işletme olacak. Günün 24 saati canlı kalan çekici bir yer olmasını istiyoruz. Yarışmanın birincisine 50 bin lira, ikincisine 35 bin lira üçüncüye 20 bin lira, mansiyona 15 bin lira ödül verilecek. 4 mansiyon ödülü koyduk. Jüri üyelerine ve danışmanlarına da ödeme yapılacak. Belediye personelimize ücret verilmeyecek, diğer geleceklere ücretler verilecek. Toplamda 220 bin liralık ödül vereceğiz."
Aktaş, yarışma için başvuruların 6 Haziran'da sona ereceğini duyurdu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.06 15:38