Bursa İnegöl Belediye Başkanı ve Belediyespor Başkanı Alinur Aktaş, Belediyespor'un bu hafta üç kulvarda oynayacağı heyecan dozu yüksek karşılaşmalara tüm sporseverleri davet etti.
2017-2018 sezonunda 3 kulvarda mücadelesine devam eden İnegöl Belediyespor bu hafta kendi sahasında birbirinden zorlu rakipleri ağırlayacak. Voleybolda Türkiye'nin devlerinin yarıştığı Efeler Liginde mücadele eden İnegöl Belediyespor voleybol takımı, Voleybol Erkekler 2.liginde mücadele eden Oylat Kaplıcaları İnegöl Belediyespor ve Türkiye Basketbol 2. Liginde mücadele eden Serra Sünger İnegöl Belediyespor Basketbol takımının zorlu müsabakaları öncesi Başkan Alinur Aktaş açıklama yaparak İnegöl'de oynanacak üç karşılaşmaya da ilçemizdeki sporseverleri davet etti.
Salon sporlarına olan ilginin artmasına vesile olan Belediyespor bu hafta sonu hem voleybol hem de basketbolda sporseverleri yine heyecanı yüksek maçlar izlettirmeye hazırlanıyor. Hafta sonu spor şöleninin yaşanacağı İnegöl'de, ilk olarak 04 Kasım Cumartesi günü saat 13.00'da Voleybol Erkekler 2.liginde yer alan Oylat Kaplıcaları İnegöl Belediyespor sahaya çıkacak. Temsilcimiz ligin 4. haftasında İnegöl Spor Salonunda Hasad Gençlik takımını konuk edecek. Aynı gün saat 18.30'da ise Basketbol 2.liginde mücadele eden Serra Sünger İnegöl Belediyespor sahaya çıkacak. Turuncu Lacivertli temsilcimiz ligin 2. haftasında Yeniceköy Spor Salonunda İstanbul Teknik Üniversitesi(İTÜ) takımını konuk edecek. Ve son olarak 05 Kasım Pazar günü saat 16.00'da Voleybolda Efeler ligi mücadelesi oynanacak. TRT Avaz'ın naklen yayınlayacağı maçta parkenin prensleri ligin 8.haftasında Fenerbahçe'yi İnegöl Spor Salonunda konuk edecek.
"SALON SPORLARINA OLAN İLGİYİ ARTTIRMAYA ÇALIŞIYORUZ"
Belediyespor takımlarının oynayacağı zorlu müsabakalar öncesi açıklama yapan Başkan Aktaş; "Belediyespor bu sezon yine 3 zorlu kulvarda mücadele ediyor. Voleybolda A takımımız Efeler Ligi'nde mücadele verirken, voleybol 2. Liginde ise Oylat Kaplıcaları İnegöl Belediyespor takımımız mücadele ediyor. Ayrıca Türkiye Basketbol 2. Liginde de Serra Sünger Belediyespor olarak mücadele ediyoruz. 3 kulvarda da temsilcilerimiz ellerinden gelen her şeyi yapmaya çalışıyorlar. Bizim yegane amacımız salon sporlarına olan ilgiyi daha da arttırmak. Sporun sadece futboldan ibaret olmadığını göstermek istiyoruz. Takımlarımız kendi liglerinde zorlu rakipler karşısında her geçen gün daha da artan bir performans göstereceklerine inancımız tam. Uzun soluklu bu lig maratonunda alacağımız iyi sonuçlar ile inşallah hedeflediğimiz ve arzuladığımız noktalarda sezonu bitiririz" dedi.
"GENÇ VOLEYBOLCULARIMIZ NAMAĞLUP YOLLARINA DEVAM EDİYOR"
Bu hafta ilk olarak Oylat Kaplıcaları İnegöl Belediyespor takımımızın mücadelesine şahitlik edeceğiz diyen Aktaş; "Voleybol Erkekler 2. liginde 2. grupta mücadele eden takımımız 3'te 3 yaparak namağlup olarak lige devam ediyor. Ümit ediyorum ki takımımız her geçen hafta üstüne koyarak doludizgin yoluna devam edecek. Bu sezon gelişim takımımızın ligde iyi işler başaracağımıza yürekten inanıyoruz. Bu hafta rakibimiz Hasad Gençlik. Rakibimiz lige iyi bir başlangıç yapamadı. Hasad Gençlik bir çıkış arayışında. O yüzden zorlu bir maç bizleri bekliyor. Mutlak galibiyet için sahaya çıkacağız. 04 Kasım Cumartesi günü saat 13.00'da İnegöl Spor Salonunda oynanacak olan bu zorlu maça tüm voleybol severleri bekliyoruz" şeklinde konuştu.
BASKETBOLDA RAKİP İTÜ
Basketbolda Serra Sünger İnegöl Belediyespor takımının Yeniceköy Spor salonunda sahaya çıkacağını belirten Aktaş; "Basketbol 2. liginde mücadele eden takımımız geçen hafta İzmir deplasmanında Bornova Belediye ile oynadığı maçtan mağlup ayrıldı. Bu maçın telafisini bu hafta kendi sahamızda oynayacağımız İTÜ maçı ile yapmak istiyoruz. Zor bir maç bizleri bekliyor. İTÜ kaliteli oyunculardan kurulu bir takım. Grubumuzda güçlü ve bir o kadar da dişe diş mücadele eden takımlar var. Ligde bu sene iyi işlere imza atmak istiyoruz. Lig uzun bir maraton. Biz oyuncularımıza güveniyoruz. Skorer oyuncularımız ile ligde üst sıralara geleceğimize yürekten inanıyoruz. 04 Kasım Cumartesi günü saat 18.30'da Yeniceköy Spor Salonunda oynanacak olan bu zorlu maça tüm basketbol severleri bekliyoruz" ifadelerini kullandı.
"FENERBAHÇE'Yİ YENECEĞİZ"
Efeler Liginde mücadele eden Belediyespor voleybol takımının ise Pazar günü saat 16.00'da Fenerbahçe'yi konuk edeceğini ifade eden Aktaş, "Sezonun 8. haftasında kendi seyircimiz önünde zorlu bir mücadele vereceğiz. Seyircimizin de desteği ile güçlü rakibimizi İnegöl'den eli boş göndermek istiyoruz. Geçen hafta Ankara deplasmanında ligin namağlup takımı Ziraat Bankasına mağlup olmuştuk. Zorlu bir maçı geride bıraktık. Bu maçı hemen unutup, takım olarak bu haftaki Fenerbahçe maçına odaklandık. Amacımız Fenerbahçe'yi İnegöl'den eli boş göndermek. Bunu başarabilecek oyunculara ve teknik heyete sahibiz. Bu hafta rakibimiz olan Fenerbahçe ligin önemli takımlarından ve ligin zirvesini zorlayan bir takım. Onlarda geçen hafta kendi sahasında ligin yeni takımlarından Jeopark Kula Belediyesini mağlup ettiler. İki takım içinde zor maç olacak. Ligde zayıf bir takım yok her maçın atmosferi farklı oluyor. O yüzden her maça final gözüyle bakıyoruz. Güzel bir maç olacağına eminim. Amacımız seri galibiyetler alarak ligde üst sıralar da kendimize yer bulmak. Kendi sahamızda ve seyircimizin de desteği ile Fenerbahçe'ye geçit vermek istemiyoruz. Ayrıca bu zorlu maç TRT Avaz tarafından canlı yayınlanacak" dedi.
Aktaş son olarak; "Hafta sonu oynanacak olan bu önemli karşılaşmalara tüm ilçe halkımızı davet ediyoruz. Basketbol ve voleybol maçlarında her zaman yanımızda itici bir güç olarak yer alan sporsever halkımıza teşekkürlerimizi sunuyor, sporun yaşamımızın bir parçası olması temennisiyle sevgi ve saygılarımı sunuyorum" diye konuştu.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2017.11.02 11:50