23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri gerçekleştirilmeye başlandı. Etkinlikler kapsamında Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü, çelenk sunumu gerçekleşti.
MERVE DENİZ EKİCİ / BURSADA BUGÜN
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı etkinlikleri kapsamında Bursa İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Heykel'de bulunan Atatürk Anıtı'na çelenk sunumu gerçekleşti.
Gerçekleşen etkinliğe Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Ahmet Alireisoğlu, ortaokul öğrencileri ve çok sayıda veli katılım gösterdi.
ÖĞRENCİLER EŞLİK ETTİ
Heykel'de bulunan Atatürk Anıtı'na çelenk sunumu gerçekleştiren Bursa İl Milli Eğitim Müdürü Ahmet Alireisoğlu'na, Atatürk Ortaokulu, Osmangazi Orhan Kara İlkokulu, Setbaşı Ortaokulu ve Mithatpaşa Ortaokulu öğrencileri eşlik etti. Bursa Büyükşehir Belediye Bandosu eşliğinde İstiklal Marşı okunmasının ardından çelenk sunumu sona erdi.
Bursa Bölge, 2024.04.23 09:37