Bursa Halk Sağlığı Müdürlüğü, Kestel Çataltepe İlkokulu'nda yeterli ve dengeli beslenme eğitimi düzenledi. Bireylere küçük yaştan itibaren sağlıklı yaşam alışkanlığı kazandırmak amacıyla yapılan eğitimde öğrencilere beslenme konusunda çeşitli bilgiler aktarıldı.
Yeterli ve dengeli beslenmenin önemi üzerinde duran eğitimciler, öğrencilere besin grupları hakkında bilgi verdi.
Sebze ve meyve tüketiminin önemi üzerinde duran eğitimciler, öğrencilere büyüme ve gelişimi olumlu yönde etkileyen besinleri sıraladılar.
Eğitimciler ayrıca obezite hakkında da bilgiler vererek, öğrencilerin fastfood ve diğer sağlığa zararlı gıdaları tüketmemeleri konusunda uyarılarda bulundu.
Etkinlik sonunda eğitimciler, öğrencilere Sağlık Bakanlığı tarafından okullarda dağıtılması amacıyla hazırlanan 'Sağlıklı Çocuk Dergisi' hediye ederken ayrıca; meyve ikramında da bulundular.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.01 14:31