Bursa Valiliği, Gürsu İlçesi'nde bulunan apartmanın karantina altına alındığını duyurdu. Nilüfer ilçesindeki Maksempınar Mahallesi ve Orhaneli ilçesine bağlı Nalınlar Mahallesi'nde de karantinaya başlandı.
Bursa Valiliği'nden yapılan açıklama şöyle:
"Coronavirüs (Covid-19) görülen vakaların artması sebebiyle, Gürsu İlçesi Kurtuluş Mahallesi Elmalı Sokak No:7'de bulunan apartman İlçe Hıfzıssıhha Kurulu'nun kararı ile bugünden itibaren 14 gün süreyle karantinaya alınmıştır.
Söz konusu apartmanda karantina şartlarına uygun olarak her türlü tedbir alınarak uygulamaya geçilmiştir.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur."
Öte yandan Bursa Valiliği, Nilüfer İlçesi Maksempınar Mahallesinde Coronavirüs (Covid-19) görülen vakaların artması sebebiyle karantinaya alındığı duyurmuştu.
Valiliktan yapılan açıklama şöyle:
"Nilüfer İlçesi Maksempınar Mahallesinde Coronavirüs (Covid-19) görülen vakaların artması sebebiyle, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu'nun kararı ile bugünden itibaren Maksempınar Mahallemiz 14 gün süreyle karantinaya alınmıştır.
Mahallemizde karantina şartlarına uygun olarak her türlü tedbir alınarak uygulamaya geçilmiştir.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur."
Bugün Bursa'nın Orhaneli ilçesine bağlı Nalınlar Mahallesi'nde de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldığı bildirilmişti.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2020.04.26 19:39