Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, Kadınlar Günü dolayısıyla, Gürsu'nun önde gelen kadın girişimcilerinden Epsa Yalıtım'ın sahibi Nurcan Özdemir ve Gürsu' daki firmalarda çalışan kadınların gününü çiçekle kutladı.
Kadınlar Günü dolayısıyla, Gürsu' nun başarılı iş kadınlarından olan Epsa Yalıtım'ın sahibi Nurcan Özdemir' i, eşiyle birlikte ziyaret eden Başkan Işık, şirkette çalışan kadınların da gününü çiçeklerle kutladı.
"Kadın, anadır, bacıdır, eştir, tabiî ki her şeyden önce insandır. Dinimiz her anlamda kadına değer vermeyi emretmektedir. Malesefki günümüzde toplumsal değerlerimizin eskisi kadar etkin olmadığı ortamlarda kadına yönelik şiddet öne çıkmaktadır. Manevi değerlerimizi güçlü tutmakla toplumsal yozlaşmanın önüne geçmek mümkün olacaktır. Yaradılış gereği her konuda daha hassas olan kadınların günü olan bu özel gündeki hassasiyetin her gün hissedilmesi temennisiyle tüm kadınların gününü kutluyorum" dedi.
Gürsu Belediye birimlerini tek tek ziyaret eden Başkan Işık, çalışan kadın personellerin de kadınlar gününü çiçek hediye ederek kutladı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.03.09 11:39