Gemlik Belediye Başkanı Mehmet uğur Sertaslan, "Gemlik'te yükseköğretimin kalitesi öğrenci merkeziyle artacak. Borusan Kocabıyık Vakfı ile birlikte Uludağ Üniversitesi Asım Kocabıyık yerleşkesine inşa ettiğimiz öğrenci merkezi inşaatı tüm hızıyla sürüyor." dedi.
Gemlik Belediye Başkanı Mehmet uğur Sertaslan, "Gemlik'te yükseköğretimin kalitesi öğrenci merkeziyle artacak Borusan Kocabıyık Vakfı ile birlikte Uludağ Üniversitesi Asım Kocabıyık yerleşkesine inşa ettiğimiz öğrenci merkezi inşaatı tüm hızıyla sürüyor. Yapım çalışmalarını kısa bir süre içinde bitireceğimiz iki katlı öğrenci merkezimiz, 900 metrekare taban alanından oluşuyor. Merkezin içinde kafeterya, iki adet 250 kişilik anfi ve kütüphane barındıracak, ayrıca muhteşem manzarasıyla öğrencilere körfeze karşı ders çalışma imkânı sağlayacak." ifadelerini kullandı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.05.30 10:34