Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan X sosyal medya hesabından Gemlik'te yapımı başlayan TOKİ binalarını paylaştı.
Sertaslan'ın paylaşımı şu şekilde;
Geçtiğimiz yıllarda TOKİ'ye ile antlaşma yapmış, Cihatlı'da 509 konutun yapılmasında öncülük etmiştik. Yüklenici firma yetkilileri ile yaptığımız incelemelerde bulunduğumuz alanda vatandaşlarımızın oturacağı binalar yükselmeye devam ediyor. Bölgedeki inşaatların bitmesiyle birlikte; okulları, camisi, yolları ve peyzaj çalışmalarıyla yeni bir yaşam alanı olacak. Şimdiden ilçemize hayırlı ve uğurlu olsun.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2023.12.27 17:46