Bursa Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (BUSKİ) tarafından yapılacak çalışmalar kapsamında Gemlik İlçesi'nde 25 Şubat Perşembe günü (BUGÜN) su kesintisi uygulanacak.
BUSKİ yetkililerinin açıklamasına göre; yapılacak altyapı çalışmaları nedeniyle, Gemlik İlçesi Küçük Kumla Mahallesi ve civarında, 25 Şubat Perşembe günü (BUGÜN) 08.00 ile 18.00 saatleri arasında su kesintisi uygulanacağı bildirildi.
Çalışmaların erken tamamlanması durumunda suların açıklanan zamandan daha önce verilebileceğini belirten yetkililer, vatandaşları tedbirli olmaları ve musluklarını kontrollü kullanmaları konusunda uyardı.
Kaynak: BURSADA BUGÜN
Bursa Bölge, 2016.02.25 14:57